KURSER

Vores kurser får jer til at brænde igennem og performe fuldt ud. Mennesker der trives med at være  "På", yder bedre, og er den bedste eksponent for jeres virksomhed. Bliv inspireret, vi skræddersyr kurser der får jer og jeres viden, produkter og medarbejdere i front.



Personlig gennemslagskraft, mundtlig formidling og præsentation


Ved enhver form for dialog, forhandling eller præsentation er det essentielt, at det ønskede budskab, når tydeligt frem til modtagerne. Men når man er ”på” kan manglende gennemslagskraft, nervøsitet og tidspres påvirke ens fokus, vigtige pointer kan forsvinde og arbejdet være spildt. At blive en god formidler, der lykkes med sine indsatser, er et håndværk, som alle kan lære.

Læs mere...



Brænd igennem 1:1


På kurset ”Brænd igennem 1.1” hos Voxlab er der fokus på din unikke personlige gennemslagskraft og dine ønsker for, hvad du vil have fokus på at udvikle. Det kunne for eksempel være fokus på din stemme, din formidlings stil, dit kropssprog eller det kan være hele ”pakken”. Det er også grunden til, at undervisningen foregår 1:1.

Læs mere...



Stemmen som primus motor


På kurset ” Stemmen som primus motor” ved Voxlab lærer man at anvende stemmen optimalt ved en enhver form for præsentation, dialog, forhandling eller møde, så man opnår succesfulde indsatser. Kurset ”Stemmen som primus motor” giver en forståelse for stemmens fantastiske verden og alle de ”knapper” man kan trykke på med den. 

Læs mere...



Skarp på Skype


På et virtuelt møde via Skype/Conference Call er det oftest kun stemmen, der dominerer foruden eventuelle slides. Man kommunikerer ikke med kropssprog og øjenkontakt på samme måde som, når man mødes ansigt til ansigt. Da mange møder i dag foregår via Skype/Conference Call er det ekstra vigtigt at have styr på stemmen og den lyd, der kommer frem til mødedeltagerne.

Læs mere...



Callcenter, information og kundeservice

 

 


Få sekunder. Det er, hvad man har til rådighed, når man arbejder med salg eller kundeservice gennem en telefon. På ganske kort tid skal sælgeren/kundeservice-medarbejderen skabe tryghed og få et budskabet leveret, som kan føre til en handling eller et salg. I en sådan hektisk situation er det afgørende, at medarbejderen aktiverer sit arbejdsredskab nummer 1: stemmen. 

Læs mere...



Her og nu hjælp – kom ud over rampen på få timer


Vi står parat, når der er behov for feedback og hjælp til at få de sidste vigtige detaljer på plads er løfter jeres performance på gulvet op, inden projektet skal præsenteres, en nye strategi implementeres, inden talen skal holdes, eller hvad det end er der skal ”i luften” inden for en kort tidsramme.

Læs mere...



© Voxlab 2019